NEW!!! Retail Tracking (monitorizarea elementelor legate de prezentarea si vanzarea produselor pe larg consum)

  • DROP-MAIL


    Distributie neadresata in cutiile postale

    Drop-mail reprezinta distributia materialelor publicitare in cutiile postale ale locuintelor. Distributia in regim Drop-mail poate fi targetata in functie de cerintele clientului, lund in calcul: publicul tinta, mediul (urban/rural), puterea de cumparare a populatiei si numarul de locuitori al zonei targetate.

    Distributia in regim Drop-mail se efectueaza intr-o perioada mai scurta de timp, la un cost redus.

  • DOOR-DROP


    Door-drop este sistemul de distributie al materialelor publicitare la clantele locuintelor. Ca si in cazul distributiei in regim Drop-mail, distributia Door-drop poate fi segmentata in functie de cerintele clientului luand in considerare: publicul tinta, mediul (urban/rural), puterea de cumparare a populatiei si numarul de locuitori al zonei targetate.

    Distributia in regim Door-drop este in continua dezvoltare. Aceasta reprezinta cea mai rapida si sigura cale de a patrunde in locuintele publicului tinta.

  • DISTRIBUTIE


    Distributia stradala este serviciul de distribuire al materialelor publicitare in spatii publice.

    Distributia stradala permite targetarea campaniilor in functie de varsta, sex-ul si imaginea publicului tinta.

  • SAMPLING


    Sampling-ul reprezinta serviciul de distribuire al produselor promotionale (mostre si esantioane), realizat in spatii publice (outdoor) sau indoor in magazine, supermarket-uri, cafenele, etc.

    Sampling-ul ofera posibilitatea atingerii publicului tinta si posibilitatea acestuia de a testa produsele promovate prin intermediul mostrelor.

  • STUDII


    Studiile de piata sunt acele servicii prin care se sondeaza opinia publica. Aceste studii de piata pot fi realizate stradal, prin chestionarea subiectilor.

    De asemenea studiile pot lua si forma focus-grupurilor, unde in cadrul unui grup subiectii isi pot exprima parerile despre produsele sau serviciile analizate.

  • TRACKING


    Monitorizarea elementelor legate de prezentarea si vanzarea produselor pe larg consum.

Telefon nr. // 0756.86.86.86
Telefon/Fax: nr. // 021.323.66.63