Sampling-ul ofera posibilitatea atingerii publicului tinta si posibilitatea acestuia de a testa produsele promovate prin intermediul mostrelor.

  • Promovarea tine in viata orice afacere. Samplingul este o metoda de promovare ce este realizat in spatii publice cu ajutorul caruia se distribuie monstre si esantioane publicului tinta. Cu ajutorul acestei metode de promovare publicul tinta afla de produsele tale si le poate incerca pentru a vedea calitatea acestora si pentru a le putea compara cu cele concurente in cazul in care exista concurenta.

    Samplingul este o metode de promovare foarte eficienta deoarece publicul tinta are posibilitatea de a incerca gratuit produsul tau. Faptul ca pot incerca gratuit produsul tau este un factor pozitiv ce reuseste sa starneasca interesul publicului caruia i te adresezi. Aceasta metoda de promovare este folosita in special atunci cand te lansezi pe piata sau cand lansezi un nou produs sau o gama de produse fiind cea mai rapida metoda de a face cunoscut produsul tau in randul consumatorilor si a potentialilor clienti.

    Sampling-ul ofera posibilitatea atingerii publicului tinta. Astfel, in functie de publicul caruia i te adresezi si de produsele pe care vrei sa le promovezi trebuie sa alegi si locatia in care vei desfasura campania de promovare. Poti opta pentru spatii publice indoor precum cafenele, restaurante, cluburi, expozitii, targuri, supermarket-uri, hypermarket-uri, magazine, etc sau poti opta pentru spatii publice outdoor precum statii de transport in comun, parcuri, etc.

    Pentru ca o campanie de promovare prin sampling sa aiba succes trebuie sa fi atent nu doar la produsele pe care tu vrei sa le promovezi ci si la alti factori precum: standul unde vei face sampling, pozitionarea acestuia, aspectul acestuia, aranjarea produselor deoarece igiena si aspectul conteaza foarte mult, oamenii care vor face acest serviciu pentru tine, aspectul si costumatia acestora, textul pe care il vor rosti si prin care vor incerca sa capteze atentia publicului. Modul in care publicul este abordat este foarte important deoarece acesta va ramane in memoria potentialului client care in functie de abordare va accepta sau va refuza sa testeze produsul si de asemenea, va cataloga marca si firma intr-un anumit mod pozitiv sau negativ.

    Pentru a asigura succes campaniei tale de sampling cauta toate punctele forte pe care firma, marca, produsele si serviciile tale le au si exploateaza-le la maxim.

    Daca ai nevoie de astfel de servicii de promovare alege Wingman. Wingman este o firma de publicitate cu o activitate pe piata de aproape patru ani. Firma Wingman ofera servicii de promovare si te poate ajuta sa ajungi cunoscut.

Telefon nr. // 0756.86.86.86
Telefon/Fax: nr. // 021.323.66.63