Distributie neadresata in cutiile postale

  • Drop-mail reprezinta distributia materialelor publicitare in cutiile postale ale locuintelor. Distributia in regim Drop-mail poate fi targetata in functie de cerintele clientului, lund in calcul: publicul tinta, mediul (urban/rural), puterea de cumparare a populatiei si numarul de locuitori al zonei targetate.

    Daca esti proprietarul unei afaceri sau esti pe punctul de a infiinta una trebuie sa stii ca publicitatea este foarte importanta pentru viitorul acesteia. Cu cat o afacere este mai bine promovata cu atat sansele acesteia de reusita si de a exista cat mai mult pe piata cresc. Insa foarte important este sa alegi metoda potrivita de promovare pentru ca promovarea implica costuri, timp si multe alte resurse si este pacat ca acestea sa fie irosite pe o campanie publicitara care va esua sau care dimpotriva va face o reclama negativa.

    De aceea, este bine ca atunci cand doriti sa va promovati afacerea sa apelati la serviciile unei firme de specialitate care va poate consilia in alegerea celei mai eficiente metode de promovare. O metoda de promovare foarte des intalnita in ultimul timp este distribuirea de pliante in cutiile postale. Asa cum stim, distributia de pliante este cea mai usoara forma de promovare precum si cea mai putin costisitoare in acelasi timp. Cu ajutorul unei bucati de hartie pe care asezi un mesaj scurt si la obiect pe care sa il inteleaga toata lumea, hartie pe care o asezi apoi intr-o cutie postala poti castiga foarte multe. Verificarea cutiilor postale cel putin o data pe zi este o obisnuinta pe care toata lumea o are. In plus, noi oamenii suntem curiosi din fire si ne verificam cu atentie corespondenta primita in posta. Un pliant bine facut ne va atrage sigur atentia si daca nu are un text imens il vom citi cu siguranta. Astfel, cu un buget redus si intr-un timp scurt se va realiza o campanie publicitara foarte eficienta care poate avea rezultate marete. Aceasta metoda de promovare este foarte buna in special pentru cei care sunt la inceput de drum si nu isi permit campanii mari de publicitate. Alegeti cu atentie calitatea hartiei, culorile si mai ales mesajul pe care il veti imprima pe pliante. Cu cat pliantul este mai atractiv cu atat sansele de a fi citit cresc considerabil.

    Pentru a face asta cat mai bine apeleaza la un specialist in domeniu. Wingman este un astfel de specialist cu experienta pe piata de marketing si publicitate. Wingman te poate indruma catre succes.

    Distributia in regim Drop-mail se efectueaza intr-o perioada mai scurta de timp, la un cost redus.

Telefon nr. // 0756.86.86.86
Telefon/Fax: nr. // 021.323.66.63